5 gode treningstips

Categories Trening og kosthold

Det er ikkje det ein legg på seg mellom jul og nyttår som tel, men det du legg på deg mellon nyttår og jul.

Jula 2013 er jo no ferdig, så det er på tide å komme i gang med treningen igjen. Og eg tenkte berre å dele 5 små treningstips med dikka. For som kanskje dei nærmaste av meg har funnet ut, så er eg blitt veldig interessert i mat, og trening.

1. Sett deg opp ein mat, og treningsplan for veka.

Eg synst det er veldig greitt å setje opp ein slek plan, for da kan ein sjå kva ein treng for veka. I tillegg kan ein passe på at kostholdet blir variert og sundt. Angåande treningen, så synest eg det er mykje lettare å reisa på treningssenteret å vite kva eg skal trene, enn å berre reise dit å prøve alle apperata og ikkje sette fokus på ei viss muskelgruppe.

2. Finn god treningsmusikk.

Eg HATAR å springe eller trene der det er heilt stille, eller der eg i det heile tatt høyrer min eigen pust. Eg synst det er best å springe med litt guff i sangen, medan når det gjeld styrke treng den ikkje å vere så “kjapp”. Om du ikkje har spotify annbefalar eg verkeleg å kjøpe det. Ein lagar lister, og kan finne mange bra lister. Mi liste finn du her, medan ei anna eg lika (Matholck si) finn du her.

3. Ta før og etter bilder.

Ja, kleint. Men vertfall, ta før og etter bilder etter ei veka. Eg gjer det heile tida slek at eg kan sjå tilbake på det når eg treng inspirasjon, og vil sjå om eg faktisk kan sjå ein forskjell. Og berre for å leggje det til, så var desse to mellom ei vekes tid.

4. Sjå bilder på internett, og studer kva du et.

Alle kjem jo med det at ein må på weheartit å søke opp “fitspo”. Eg får sjølv veldig mykje inspirasjon da, mens andre ikkje får så mykje. Når eg er på tredemølla ser eg ofte på VS showa eller supersize vs. superskinny, noko som er veldig interessant. Da får eg sjå kor forferdeleg det er å vere overektig, og ikkje eingong kan leike med ungane sine. I tillegg så annbefalar eg deg å sjå på kva du et, ikkje berre kcaloriar men også alt det andre, for kroppen treng visse næringsstoff.

5. Last ned treningsappar.

Say no more. No finst det jo appar som måler kor langt du har jogga, og kor mange kaloriar ein har forbrent. I tillegg til spesiallaga til magetrening, rumpetrening osv. Her på sida mi har eg då tv2sporty sin app, som skal testas ut no.

 


0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *